söndag 26 april 2009

Slut på helgen

Hade varit skönt med några dagar till juuu. Men nästa helg blir det iallafall en extra dag:) Vi har haft ett underbart väder och grillat både fredag och lördag.SMASK! Staffan är så duktig på att grilla och laga mat:) Det ska jag lova att hela denna familj är tacksam för.... När det är jag som lagar mat så svälter barnen sig.... Usch, äckligt, jag tycker inte om detta, är de vanligaste kommentarerna jag får av mina små söta barn:( Men som tur är så är jag en jäkel på att baka shackrutor tyckerdom, man får väl vara tacksam att dom äter något jag gör eller hur!

Tyvärr har denna helg haft en hel del tjafs:( Ungarna börjar morgonen med att tjafsa och bråka med varandra, vi vuxna blir irriterade över att man ALDRIG kan få äta en trevlig frukost tillsammans hela familjen, så känns det som det är varje helg... Inte hjälper det att 2 av ungarna vill ha makrill på mackan när den 3e inte ens tål att höra ordet makrill utan att närapå kräkas... Så har vi det till frukost. Låter det mysigt? Näe, trodde väl inte det....

Jag, pojkarna och min mamma åkte in till stan i lördags för att titta på cruising. Många fina bilar tyckte mamma och pojkarna, själv är jag inte så intresserad tyvärr. Men vill ungarna se så är det självklart jag åker in med dom. Var erbjuden att köra en kompis Dodge, men det strulade till sig som tur(?) var. Jag har varit så nervös över att behöva köra i stan bland massa folk och bilar, men samtidigt så var det lite småsynd att dt inte blev av! Hade nog varit en kul upplevelse.(om jag inte kört på nån/nåt).

Imorron är det ny vecka o nya tag. Ska ta mig till A-kassan med lite papper och till lönekontoret o gnälla över att mitt intyg inte stämmer!!!! Hoppas hon där blir arbetslös och får känna hur kul det är att först få vänta på alla papper o sedan se att dom inte stämmer! Inte kul alls..Ska fika med en kompis med och det ska bli kul iallafall. Nu ska lilla jag sova! Ha det gott.
KRAM

2 kommentarer:

  1. Nej, lilla syster - du är nog ingen raaager :-)
    Vad jobbigt du verkar ha det med allt! Skitdåliga de är på ditt (fd) jobb med det mesta tycker jag! Se till att ge dem en skrapa, det förtjänar de. Säg till om det är nåt jag kan göra för dig!!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera
  2. Hej systeryster, tror du hade varit skitcool på crusingen :-) du får ta igen det nästa år

    KRAM och vi hörs, kanske kan barnen leka i helgen???

    SvaraRadera