lördag 2 maj 2009

Ännu en vecka har snart gått...

Och hur har den varit då??? Jodå, sisådär.... Tog mig till a-kassan i måndags o fick bekräftat att mitt intyg från jobbet inte stämde, så jag tog en fika på stan med en kompis innan vi tillsammans gick upp på lönekontoret o bad henne fixa nya intyg till oss. Hälsade på några gamla goa arbetskamrater (som jag saknar) och såg att det var lika deprimerande att vara där för dom som för oss som blivit arbetslösa=(. Usch, vad tråkigt att se.... Sen har jag hunnit gå ut och käka med några kompisar sen skoltiden! Det var såååå himla kul att träffa dem. Det var mina 4 bästa vänner sen den tiden, oj vad mycke kul vi haft!!!! Det måste vi göra om igen tjejer! Har insett att jag måste hålla igen på godsakerna lite oxå...Det är ju snart bikinitime och jag har inte gått ner om man säger så.... Idag var systra mi (Pilla) och hennes söner på besök. Vi gjorde ett byte. Jag tog hennes älste son och hon tog min älste son med sig hem för övernattning=). Nu sussar dom sött uppe i pojkarnas rum efter en tv kväll i pojkrummet. Hoppas bara jag får sova till 8 iallafall imorrn... Men huvudsaken är ju att jag har tre glada barn när jag vaknar =). Lika bra att hoppa i säng jag med.... Har förresten inhandlat en jättefin röd cykel av en kompis som Saga fått=), men tyvärr så vågar hon ännu inte cykla på den för på första provturen druttade hon av min lilla docka och slog upp båda knäna=( och hon som har det lite svårt redan som det är...Men hon kommer att fixa det för viljan finns där!!!! Ha det gott därute tills vi hörs igen!!

1 kommentar:

  1. Och din lille stora prins ligger och sussar gott under Loke. Han har varit SÅ snäll och duktig!! KRAM

    SvaraRadera