måndag 18 maj 2009

Ny vecka och nya tag!!!!

Jaha, då var det en ny vecka igen!!! Men nu har jag bestämt mig för att försöka bli lite positivare och gladare samt få lite gjort här hemma! Har inte precis gjort nåt av det jag hoppats hinna göra under min tid utan jobb=(. Källaren ska städas och sovrummet måste verkligen röjas ur och för att inte tala om alla miljoner kläder som ungarna växt ur.... Tradera var meningen jag skulle lägga ut allt på, men har inte haft orken att fixa det än... Och sen har jag en kompis som behöver lite som jag ska sortera ut. Nu ska här bli ordning och reda (i mina drömmar iallafall). Vill göra så mycket, men det kommer alltid nåt ivägen... Hade tänkt klippa gräs idag, men då regnade det ju naturligtvis, men jag har iallafall tvättat lite och skickat iväg några intressebrev!!! Känns skönt! Några förslag på företag som jag kan skicka till????

Idag har Saga varit med Staffan på Prao. Hon tycker det har varit kul och så har hon minsann skällt på sin lilla mamma för jag inte tror hennes pappa gör nåt på jobbet utan bara sitter o har det lugnt i hytten... Han springer runt HELA tiden och sitter nästan ALDRIG still sa hon till mig!!! Hon är go hon som håller ordning på oss=)

Inget roligt på tv ikväll. Men vad gör det när jag kan sitta här!!! Har tänkt lägga mig tidigt ikväll så jag ska snart släcka ner datorn och kolla tv i sängen=). Fast först måste jag slänga i dagens tvätt i maskinen....

Kram på er!



...

2 kommentarer:

  1. Ja du, var glad att du ej jobbar om du ska sälja på Tradera, är ju skitjobbigt skicka alla svarmail, packa varor, väga köpa proto skicka, och skicka mail att man skicka, och så till sist, lämna omdömme, minst ett halvtidsjobb :)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Härligt syster! Du låter lite gladare tycker jag! Hoppas verkligen att du får bra gensvar på ansökningarna/intresseanmälningarna du skickat ut! Det finns ingen bättre och lojalare arbetstagare än dig anywhere - det är jag säker på! Go girl!

    STOR KRAM
    /Syster P

    SvaraRadera