onsdag 6 maj 2009

Jobbig dag...

Denna dag har varit lite jobbig. Började med att jag lät lillan vara hemma för jag ville inte tvinga iväg henne till skolan när hon somnade halv elva o var ledsen... Så vi hade en mysig fm ihop bara hon, jag och Staffan. Vi åt frukost, pratade och spelade Fia. Hon spelade fiolläxan med glädje och plockade av efter sin frukost. Har inte behövt be henne om att ens tvätta sig o borsta hår eller tänderna. Allt var fixat när jag lämnat av killarna på dagis. Jösses, vad glad jag blir av sånt. Saker som för andra är så självklara är inte det hos oss. Det har vi fått lära oss att leva med... Jobbigt? Visst, men man orkar på något sätt även om man ibland är redo att bryta ihop.

Så var det begravning idag med för en moster till S. Jag gillade henne, men var henne inte så nära så jag klarade av det bra, men det är jobbigt att se sina nära vara ledsna. Men det var en jättefin begravning med fina psalmer och ord.

På hemvägen meddelade mobilen att jag skulle på föräldraföreningen om en timme.. Hade jag totalt glömt bort, men är man med får man pallra sig dit så det blev att hämta barnen o säga hejdå innan jag gav mig iväg igen. Fick iallafall äta kvällsmat och natta mina 3 små älsklingar som tur var=).
sån var min dag

1 kommentar:

  1. sån var den dagen, och imorgon är en ny dag :-)
    Vi hörs, kramis!!!

    SvaraRadera