tisdag 19 maj 2009

Gräset klippt

Och sängkläder till hela familjen är bytta=) Tvätten är tvättad, torr och inlagd i garderoberna igen=). Tänk vad det kan vara skönt ibland att faktiskt inte ha ett jobb.... Hade jag haft det så hade jag varit totalt slut o sur o irriterad nu. Vet hur ja funkar..... Men eftersom jag "bara" behövt göra saker här hemma orkar man med allt tjafs mellan barnen mm på ett annat sätt. Visst jag är fortfarande sur , irriterad o förbannad ibland, men jag har nog lite mer tålamod nu när man inte är slutkörd pga jobb... Men visst föredrar jag att jobba o känna mig behövd.... Och vilket väder vi haft. Iallafall till och från men varmt har det ju varit iallafall=) Imorgon ska jag lämna alla barnen vid 8 så jag får en timme extra till att fixa här hemma=)

Natti natti





...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar