onsdag 20 maj 2009

Långhelg på intågande...

Ja, då var det långhelg. Ska bli skönt att få sova ut imorrn när Saga inte ska iväg till skolan. Att man alltid ska vara uppe för länge på kvällarna. Och jag måste ju upp vid sju varje morgon.... Underbart med sovmorgon alltså!
Idag har pojkarna varit på teater i Nybro och det var jättekul tyckte dom. Jag har inte fått nåt gjort här hemma idag. Tog pojkarna o åkte in till stan för dom har ju gympa på onsdagar, men det var inställt pga att det är helg imorrn. Så jag o åkte hem o drack kaffe med min söta syster istället. MYCKE roligare än att sitta o vänta på att barnen ska gympa färdigt=). Tyvärr var kussen inte vaken så pojkarna fick leka.
Väl hemma igen så kom en kille o sålde böcker. Vi har börjat samla till pojkarna så det var bara att förlänga 5 år till. Hade nog inte gjort det om det inte varit för att han var så trevlig o söt... Han har sålt böcker till oss i 10 år kom jag på!!! Fan, vad tiden går fort!!!

Har ringt Arbetsförmedlingen idag med. Dom vill ju veta om man hittat nåt jobb, vad man sökt osv... ÅNGEST bara jag tänker på dom=( . Ska söka ett jobb jag inte vill ha imorrn tror jag, men ett jobb är ett jobb och bättre än inget eller hur!!!! Ska försöka kolla lite kurser o utbildningar oxå om jag orkar ta itu med det.

Det har åskat här idag oxå. Precis när vi började vår cykeltur hem från dagis så small det o blixtrade det till på samma gång. Shit, vad vi trampade på. Regnet hann som tur var inte ta fart så vi blev inte så blöta. Men när vi kom hem så satt Saga på trappen livrädd o ledsen. Hon hade inte fått komma in hos sin kompis för där får dom bara vara utomhus, märklig familj som inte låter barnens kompisar komma in i huset.... Eller? Jag tycker det iallafall.

Måste kolla Greys Anatomy nu. Det är ju bara bäst!!!!!
God afton

....

1 kommentar:

  1. En annan går upp 6 varje morgon typ och 7-8 på helgen...

    Ses imorgon då söte syster :-)

    SvaraRadera