fredag 22 maj 2009

Väntar

På min lilla syster som ska komma på besök idag när jag inte har nåt för mig!!!! Egentligen har jag massa att ta tag men det skjuter vi framåt till nästa vecka!!! Det enda jag måste hinna med är att baka nåt tills imorgon när vi ska iväg på utflykt med svärmor, svärfar ,Pia, Disa. Det ska bli kul att träffa Pia igen. Tråkigt dom bor så långt bort så vi träffas ca2-3 ggr per år om ens det. Men desto roligare när vi väl träffas tycker jag. Så jag måste alltså baka nåt för jag lovade jag skulle ta med nåt att fika på... Paj eller bullar??? Har inte bestämt mig än, men gör jag bullar så blir det för hand, assistenten är paj!!!! Typiskt... Men nu ska jag fixa undan lite tills min kära syster kommer iallafall( om 10 min). Skriver nog mer ikväll.
Ha det gott sooooo long!

1 kommentar:

  1. äppelpaj me vaniljsås är mums mums *tipsar*
    Hoppas vi får hem våra karlar helskinnande inatt =)
    Trevlig helg o kram!

    SvaraRadera