tisdag 5 maj 2009

Far så illa....

Min söta lilla rara flicka och jag har haft en jobbig kväll... Hon berättade massa jobbiga saker om skolan och vi har pratat och pratat. Nu sover hon hos mig inatt för jag vill att hon ska känna sig trygg och älskad. Hur fan är världen funtad egenligen???? Ska en 9-åring behöva ha ångest för att gå till skolan??? Har god lust att ringa ett visst barns föräldrar o säga vad jag tycker om deras mönsterelev till son!!!!! Trodde lärarna tagit problemet på allvar men tydligen inte...Och min lilla tös som älskat att gå till skolan är numera rädd och ledsen och inget har hon berättat om det heller.
Vad ska man göra??? Mitt hjärta blöder=( Men har bestämt att ta tag i det med en gång iallafall för INGEN ska såra mitt barn!!! Och INGEN ska blunda för problemet!!!! Nu ska ja krypa ner till min underbara unge som är bäst i hela världen så det så!!! Synd bara att inte alla ser henne på det sättet=(
Nattinatti på er alla

3 kommentarer:

  1. Tänker på er och sänder stora kramar från långt borta!
    PUSS

    SvaraRadera
  2. ja ta tag i det, så får det inte gå till!! Ja, ring till mönstereleven oxå!!!(monstereleven =)

    SvaraRadera
  3. kram kram storasyster.
    Barn är elakast i världen och det värsta är att de kommer undan med det... Fy f-n hoppas man inte får ett sånt barn bara...

    Krama prinsessan oxå

    SvaraRadera