lördag 16 maj 2009

Snart slut på helgen...

Jaha, då har snart en vecka till gått i mitt liv...(ert oxå antar jag!) Har haft det både uppåt och neråt denna vecka! Pojkarna har träffat sin blivande förskoleklass och det tyckte dom var såååå spännande och roligt. Men lilleman vill sitta med sin bror på lektionerna... Men det kommer dom inte få som tur är! Vi har pratat med skolan ang. det som S berättade om förra veckan och dom skulle ta itu med de taskiga barnen. Fick mail av en av mammorna samma kväll som skämdes och bad om ursäkt ang det hennes son gjort. Vad glad jag blir att det finns föräldrar som bryr sig och förstår att ens egna barn kan vara elaka oxå!!!! Tack S för det!!!! Kan tänka mig att mina inte heller alltid är Guds bästa små troll....
Har träffat några kompisar o fikat denna veckan oxå ju!!! Är så glad att jag har dom! Git, Petra och Elsie ni är lika goa alla tre:) Är glad över att få ha er som vänner! Allt brukar kännas bättre efter en fika eller bara lite chatt på nätet=)

Idag har jag hämtat vår husvagn i A-bro, kan ni tänka jag höll mig på vägen hela vägen hem!!! Är riktigt stolt över mig själv. S har jobbat hela dan och Saga har varit med honom halva dagen för hon ska praoa där... Har kollat Melodifestivalen ikväll och tycker nog att rätt låt vann faktiskt!!!! Ska upp tidigt imorrn för pojkarna ska sjunga i kyrkan o då måste vi ju dit o kolla såklart:) misstänker att det bara blir Malte denna gången med, men är lika stolt för det!!! Ska ta och krypa ner nu så jag får min skönhetssömn som verkligen behövs....
Natti natti på er!!!!

.....

1 kommentar:

  1. Är glad att ha dej som vän oxå. Du är en toppen mamma, beundrar dig.´Kram från mej, Petra

    SvaraRadera