fredag 21 augusti 2009

Dags att sova...

Ja det kanske man skulle göra. Idag har jag inte haft så mycket energi. Hade trevligt besök av Petra på förmiddagen och efter det så hamnade jag här vid datorn. Men jag letade faktiskt jobb så lite nyttig var jag ju... Tyvärr hittade jag inget:( Ska till Aventus på måndag för Nisse ville hjälpa mig med nån ansökan till nåt lager eller vad det var. Lika bra att gå dit, han ringer ju stup i ett annars:). Jag måste ju ta itu med detta nu o hitta nåt!
ANnars har dagen bestått av att packa husvagn, städa och laga mat. Staffan jobbade länge så det har varit så tråkigt i em. Men nu är han hemma iallafall:) Imorgon blir det släktkalas, något vi har varje augusti. Massa kusiner, kusinbarn, mostrar, morbröder, fastrar, farbröder ,syskon, föräldrar och mor och farföräldar. Synd inte alla kusiner dyker upp:(, men men kanske nästa år:)Vi ska ta med husvagnen o sova i den på campingen som ligger där vi ska vara:) Så nästa helg ska vi till Öland på kräftskiva så vagnen lämnar vi kvar tills dess:) För nu är den lagad o fin igen (så gott det gick iallafall)

1 kommentar:

  1. Hoppas släktkalaset var skoj =)
    Och hoppas vi får supernice väder nästa helg.
    kramisar Marlene

    SvaraRadera