torsdag 3 september 2009

Morrn morrn...

Godmorgon ja...är det det??? Vaknade imorse med total nästäppa. Ville INTE stiga upp ur sängen, men barnen ska ju till skolan så jag hade inget val..Så jag klev upp, fick i ungarna frukost o såg till att alla borstat hår o tänder samt tvättat av sig. Skrev ihop ett litet brev till S lärare om en liten grej som hände i skolan igår. Inget allvarligt, men jag vill ju inte det ska bli värre.. Vill ju att min lilla tjej ska kunna vara glad o trygg i skolan. Har så svårt för att prata om sånt här med lärare, börjar nästan gråta för man tycker så synd om S för att inte ALLA kan tycka om henne. Denna underbara lilla flicka som vill alla väl. Men man kan inte gilla alla och man kan inte heller tvinga någon att gilla nån man inte gillar. Bara be att han/hon behåller känslorna inom sig sälv o inte retar eller är dum mot den man inte gillar. Så är det ju för alla. Det finns många jag inte gillar, men inte säger jag massa elakheter till dom, eller slår till dom! Man är ju inte en idiot bara för man inte tycker om alla, eller??? Fick iallafall iväg barnen till skolan, men glömde såklart pojkarnas stövlar hemma så jag hoppas det inte blir regn...
Efter skolan ska vi hem o slänga i oss nåt att äta, sen bär det av till simhallen. Jag ska nog inte bada, utan håller mig till att övervaka...Vill ju inte bli jättesjuk ... Så ska vi ha med lite fika oxå, det älskar ju barnen:) Hoppas det blir en bra början på helgen.
Ikväll är det barrensning på Kristallbaren och jag vill så gärna gå, men Staffan e ju sjuk o själv vill jag inte gå. Ska kolla med några av mina tjejkompisar om dom ska med. Vem vet, kanske vill dom:) Nu måste jag koka en ny kopp the och hoppas jag blir lite bättre snart.
Sköt om er!!!

........

2 kommentarer:

  1. Orkar man inte prata så går det kanon att skriva, hade gjort exakt samma. Klart man står upp för sina barn. Kristallbaren blev ju riktigt lyckad den kvällen oxå =) Hoppas det blir fler gånger=) På så sätt får man ju lite kontakt me orreforsarna =) Skickar en extrakram till dotter S. Puss /marlene

    SvaraRadera
  2. har läst detta många gånger nu... undrar just när det kommer ett nytt inlägg
    :-)

    SvaraRadera