lördag 26 september 2009

Ullared:)

Jajemensan!!!Idag bar det av till Ullared och Gekås:) Lillasyster kom hit redan igårkväll och vi överlämnade våra små busungar i mormors händer. Sen satt vi vid tvn och facebookade båda två. Hon via mobil o jag via datan... Hur korkat som helst ju! Men trevligt var det:) Vi kollade nåt där Anna Anka var med. Usch, jag gillar inte henne, men visst är hon underhållande...
Kom väl i säng runt tolv o så låg vi o babblade i säkert 3kvart....

4.30 Ringde klockan o då hade jag redan stigit upp(av nån anledning är det alltid lätt att komma upp när man ska till Ullared). Fixade mackor, oss och smsade Petra att vi var på väg. Sophie körde dit och det gick hur snabbt som helst kändes det som:) Kanske var för det var en mycket underhållande och trevlig tur. Ingen kö när vi kom dit som tur var. Fick tag i varsen vagn o så var det bara att traska in:)

Kollade som vanligt inte efter kläder till mig, men det blev 2 skjortor och ett par vantar till Staffan, 3 tröjor, en skolväska och vantar till Saga, mysbrallor, slips och strumpor till killarna. Diverse leksaker mm till födelsedagen. Har inhandlat lite julklappar oxå. Sen köpte jag en jättefin lykta att ha på verandan och lite ljus och servetter. En julljusstake (eller 2)Em julgardinskappa till köket. Svart lakan till kökssoffan, Svart lampskärm till kök,Grön lykta att hänga i fönstret,batterier, och massa annat köpte jag. Sen gick vi och käkade på Burger King. Sen hem till våra söta barn och underbara mamma:) Tack snälla du som tog dom idag:)
Väl hemma fick ungarna kvällsmat och sen kolla på film. Alla tr somnade inom en timme sen:)
Ska nog åka dit snart igen...'

Staffan har varit på bokmässan i Göteborg med sina föräldrar. Dom verkar ha haft det bra efter vad jag förstått. Saknar nin sambo massa och om ca 12 timmar kommer han hem:)
Natti därute:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar