tisdag 10 november 2009

Se på fan...

Bloggar lite idag med... Har tappat all energi som jag skulle behöva just nu...Vill hinna fixa o dona till innan advent.. Skulle behöva en veckas heldygnsslit i mitt lilla ruckel innan det blir klart:( Och helst då att barnen inte är hemma så mycket så kanske man hann riktigt röja ur deras rum med:) Så om jag nu inte ska jobba nästa vecka ska jag städa 4 av de 5 vardagarna. Den 5e ska jag tillbringa i sagas klass:)
På torsdag ska vi på sista habmötet med Saga...Då får vi besked o sen får vi ta det som det blir. Hon är ju vår underbara lilla dotter hur som!!!!! Vi var på utvecklingssamtal idag och det var bara positivt om henne:) Resultatet från kommunprovet imponerade. Mycket över medel låg hon:) I allt utom bild, där låg hon på medel...Så stolt man blir:)
Nu dags för Desperate housewifes:)
Och Marlene...Jag tar gärna emot bildhjälp:) TACK!

...................

2 kommentarer:

  1. Gott att du är igång med bloggandet! =)
    Det är allt härligt o få skriva av sig och dela med sig.
    Skönt att det går så bra för Saga. BArn är allt bra fantastiska!
    kraaamis

    SvaraRadera
  2. Lycka till hos doktorn i morrn! Det går nog bra ska du se!!!

    Vill oxå ha mer energi... SUCK... men snart lilla syster är det ju dags för...tja, det börjar på U och slutar på...... just det - LLARED!!!

    KRAM

    SvaraRadera