onsdag 11 november 2009

Sur på simhallen...

Anmälde och betalade pojkarna till lek o sim nu i november för ett par månader sen... Jag frågade om dom skickar påminnelse för det var så länge tills dess och det skulle dom göra sa hon. Hon skrev även ner datum på kvittot... Så idag när jag äntligen hittade kvittot för att se när det var så hade det redan varit en gång!!!! Fn vad sur jag blir!!!! Så imorgon ska dom dit på andra gången... Borde dom inte fatta att vi glömt bort när vi varken ringt o sjukanmält eller kommit dit???? Ja, pojkarna lär ju bli skitledsna när de inser att dom missat!!!!
Imorgon blir det en tur till Kalmar för Hab o läkarbesök... Usch lite nervigt är det.... Blir det diagnos eller inte???? Hoppas nog det blir det trots allt.... Ninja sköter sig jättebra förutom att hon tuggar i sig ALLT! Ex, handtagen till min jobbar textilpåse, lego, bläckpennor, plånböcker mm... Så fort man gått ut så ser man henne i fönstret stående på köksbordet... Men söt o go är hon:) Sophie verkar ha det jätteskönt i Thailand och nu är det ju bara en vecka kvar... Om jag orkar KANSKE jag tar mig till Lenhovda o röjjer undan lite tills hon kommer hem... Men tror inte jag orkar:(
Imorrn är det bara halvdag på jobbet. Skönt! Behöver coola ner lite. Är så förbaskat trött hela tiden och får inget gjort! Vill ju vara pigg och glad:( Men det blir nog bra med lite mer sömn....
Ungarna sover hos mamma inatt igen så vi är all alone nu och det är ganska skönt faktiskt. Hoppas på att nån kommer o kollar på min spis imorgon med för nu vill jag BAKA ju!!!!!
Ha det gottigast:)

...........................

1 kommentar:

  1. Ta o coola ner dig nu med alla kraven. Lite skit i hörnen är bättre än ett rent helvete! Du äär jätteduktig men vi måste lära oss slappna av, ta vilopauser och bara va och veta att vi är bäst ändå! =)'
    Jag håller alla tummar och tår för Saga imorn.
    kraam marlene

    SvaraRadera