lördag 14 november 2009

Thailand....

Där är min kära lillasyster.... Åh, vad avis jag är på det ibland. Men jätteglad för deras skull såklart! Vi hade funderinigar på att åka med och ahde jag haft jobbet på bruket kvar hade jag inte tvekat, men nu är det ju sådär 8000 mindre i kassan varje månad o samma roliga utgifter:( Gillar det inte!!!! Vill kunna ha råd med fina dyra julklappar o inte en massa krafs. Men nu blir det väl nån rejäl redig sak var eller tillsammans och sen lite småkrams så det blir fler paket:) Det är ju inte det som är det viktiga egentligen, men ungarna tycker ju det.... Har hyrt film till dom ikväll. Malte har haft feber hela dan efter influensasprutan och Saga har legat både idag o igår. Melle däremot märks det knappt på. Saga skulle på övernattning igår på ungdomsgården, men det orkade hon inte så det stod hon över. Sen sov hon hela kvällen.

Nu är det slut på mitt vik på Madesjöskolan:( Kommer sakna det, men får förhoppningsvis komma igen när nån är sjuk eller ledig. Jättegoa damer jag jobbt med. Har nog hittat en jättego kompis till i Marica där:) Så glad o rolig, trots jobbigheter:) Önskar man kunde inspireras lite av henne;)

Har bakat syltkakor idag o ugnen är inte som den ska:( Men dom är goda o så, men fick stå inne längre tid... Ska ge mig på lite andra kakor o så i veckan. Och passa på att röja om jag ej ska jobba:)

Imorgon bär det av till Ullared igen:) Ska bli kul, bara jag inte får mer ont i kroppen så....

1 kommentar:

  1. Ja, kul hade vi i Ullared!!
    Jag tror att dina kids kommer att bli jättenöjda med sina julklappar!!!

    Kramiz

    SvaraRadera