måndag 17 januari 2011

Nästan klart=)

Idag har vi satsat på Sagas rum=) Jag slet ut mattan o förberedde
så att Staffan skulle kunna sätta igång med golvet så fort han kom hem...
Närapå iallafall=) En kopp kaffe var vad han drack innan han började bära
och såga golvet=) Jag ska erkänna att när vi tryckt i de första 2-3 "raderna"
tyckte jag det inte såg så bra ut... Men efter att jag varit nere och fixat
maten och gick upp o kollade hur långt Staffan kommit blev jag impad! Mer än halvklart ju! Nu är det bara en smal golvbit kvar sen är allt klart=) Det ska
Staffan fixa imorrn efter jobbet=) Sen ska listerna dit igen o sen kan jag börja
bära in i rummet igen=) Saga är nöjd men kommer nog vilja ta in mycket mer av
sitt gamla än jag tycker...Vi får väl se vem som har starkaste viljan;)

Spindeln såg jag nu ikväll igen. Skrek på Staffan att döda den ( skit samma om
det blir regn imorrn) men när han skulle dänga till den trillade den ner bland
alla Sagas grejer..Hoppas verkligen den är död eller sitter i taket där jag ser
den när jag går upp imorgon. Då jäklar kommer Åsa med radarn fram=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar