måndag 17 januari 2011

Vart?

Vart gör man av alla grejer man inte vill göra sig av med???
Garderober, förråd och uthus är överfulla=( Har iofs massor
vi ska slänga, men det ska ju göras oxå...
Jag har iallafall fixat in Sagas säng i pojkarnas rum och
slitit ur mattan på hennes golv så nu hoppas jag sambon är
sugen på att lägga några golvbitar ikväll iallafall=) har
hunnit putsa några förnster o hängt upp gardiner i dom oxå
innan pojkarna kom hem =)

Skulle visa dom hur bökigt deras rum var när dom kom hem.
Vad får jag se då???? Världens vidrigaste JÄTTEspindel!!!!
Hatar spindlar och är livrädd. Tog mig snabbt som fn ner för
trappan igen och stackars Malte är kvar däruppe livrädd o jag
vågar INTE hämta ner honom. Nu har den vidriga saken tagit sig
ner på golvet skriker dom!!! JAG GÅR INTE UPP!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar