söndag 16 januari 2011

Sagas rum

Hela helgen har vi målat Sagas rum. Trodde färgen jag köpt skulle räcka,men fick åka in och köpa ett par liter rill idag eftersom det var flammigt o jag hade 3 dörrar kvar att måla. Men nu är det nog färdigmålat tror jag. Barnen hjälpte till lite, men eftersom det var dåligt med färg så ville jag inte dom skulle göra allt för mycke;)
Imorgon ska jag slita ut mattan och försöka möblera om lite i pojkarnas rum så jag får in Sagas säng där sålänge... Hallen är ju redan full av skrivbord o alla grejer hon har...Sen hoppas jag Staffan har lust o ork att börja lägga in det fina Kährsgolvet vi köpt=)
Ska leta lite jobb imorrn med=( Blir nog mest intressebrev, för jag hittar ju inga som jag kan söka. Ska skicka iväg ett mail till min handledare på Af oxå, att han gärna får lämna ut mitt namn om han vill till företag som vill ha namnförslag..( Han har velat det innan) Så hoppas jag att det kan föra nåt gott med sig...

Töat har det verkligen gjort här idag med...Vi har enn jättehög med snö över verandan. Inget bra alls, man är livrädd varje gång nån ska ut eller in. Hoppas snön rasar av inatt så man slipper fundera mer på det.. Hoppas det töar imorgon med frö jag behöver putsa av fönstrena med=(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar