tisdag 11 januari 2011

Nytt år var det ja...

Undra vad det ska föra med sig! Man kan ju hoppas på ett bra och positivt 2011, men det har ju inte precis börjat speciellt bra... Men får hoppas det ändrar på sig för det räcker med att 2010 var ett väldigt jobbigt år=(

Vad vill jag med nya året då??? Ja, kanske att man kunde hitta sig ett jobb där dom anställer utan att man ska hatta hit o dit på obestämd tid..Har verkligen trivts bra på kommunen, men jag vill inte ha det så längre nu... Jag vill kunna planera och veta om jag har en inkomst eller inte. Mår redan dåligt utan att jobbet ska ge mig ännu mer oro.. Så nu ska jag se om det kanske går att hitta nåt annat.
Bilarna krånglar oxå så dom måste fixas o minst en ska säljas....
Sagas rum ska målas om o det ska på ett nytt golv=) Kommer se mycke ungdomligare ut än hennes nu röda och blå tapeter....
Ska försöka införa lite rutiner oxå, behövs verkligen här hemma..Men då måste vi alla hjälpas åt så det ska funka...

just de....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar