tisdag 28 december 2010

Min tisdag...

Vaknade straxt efter 9. Ninja skuttade genast fram för att säga godmorgon. Hon är så himla go och mysig!!!Steg upp o väckte barnen, tog morgon promenad mNinja medan Staffan fixadde frukost. Åt med tända ljus o det är mysigt med ljus när det är kallt o så vitt ute=)
Sophie undrade om hon o Lucas fick komma o fika o åka pulka/ skridskor,SJÄLVKLART!!! Alltid lika nice med systrars sällskap. Barnen lekte o kollade film medan vi vuxna fikade..Sen åkte sys o jag till Nybban o jag köpte en jeansklänning som passade perfekt!!! Så länge jag inte går upp ett gram alltså... Saga fick byxor o jag hittade 1 tröja bara till Malte... Ska vänta med att fynda till nästa vecka tänkte jag. Finns mycke mer då...Nu fanns ju nästan ingenting...

Åkte till skridskobanan o lät bar´nen åka lite innan vi åkte hem för Ninjapromenad och god men het middag=)
Svåger Roger hade varit snäll o kört hem golvet vi beställt så det bar vi in oxå..Får ligga i vardagsrummet några dagar tills vi tömt Sagas rum...

3 kommentarer:

  1. Härligt syster!!!
    Miss you, säg till om du vill shoppa eller nåt nån dag. Puss

    SvaraRadera
  2. systrabesöket måste ju varit dagens höjdpunkt ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Du måste verkligen uppdatera dina länkar, jag har ny bloggadress du :P

    den lär gälla för evigt

    SvaraRadera