onsdag 15 december 2010

Tillbaka...

Här har ni mig igen!! Lite chockad själv om jag får säga det själv! Har haft så mycket som hänt här hemma på olika sätt och vis... Inte så mycket roligheter tyvärr, meb hoppas det ska bli ändring på det nu! Idag har jag faktiskt känt av lite positiv energi och det känns skönt...Har haft allt för många negativa dagar sista året.Har tillbringat mycket tid vid datorn, men har inte orkat skriva här. Trodde inte man kunde bli så orkeslös och omotiverad som jag gjort. Men nu tror och hoppas jag det vänder=) Har ingen julkänsla för 5 öre. Stakarna står i fönstrena, men inte ett enda julpynt har jag tagit fram. Har inte orkat... Men imorgon kanske! Fikade ´med en goooo vän idag och hon fick mig att må lite bättre o när jag kom hem hade jag faktiskt fått lite energi.. Tillräckligt för att fixa med disk o tvätt iallafall. Utan att jag kände massa ångest för allt jag borde göra=) Tack Marica !
Har bara en veckas jobb kvar sen ska jag vara föräldrarledig, men hoppas verkligen jag får vara kvar sen efter nyår...Man får ju aldrig veta nåt förren typ sista dagen=( Nu har jag iallafall börjat blogga igen lite smått , ska försöka bättra mig, jag lovar!

1 kommentar:

  1. Välkommen tillbaka älskade syster!!!
    ~~♥~~
    LOVE YOU!!

    SvaraRadera