lördag 18 december 2010

julshopping...

Åkte in till Nybban med Saga på fm för hon hade drilluppvisning på stan. Sen åkte Saga med mormor hem medan jag åkte vidare till storasyster. Lillsyrran kom oxå och tillsammans med Pillas små troll åkte vi in till Kalmar för att leta julklappar. Bestämde oss för att börja med en fika. När vi skulle beställa kaffe så fick vi beskedet att det inte fanns nåt vatten i hela Kalmar=( VA! Inget kaffe på shoppingturen!!!!! Hur ska man orka. Loke ville på toa, men det gick ju inte heller. Alla toaletter var avstängda pga vattenproblemet. Men pojk som han är så gick han ut o kissade. Den som kunde gjort det! Sophie o jag hade verkligen behövt gå på toa för vi är ena redia pisselisor... Men vi fick hålla oss i 5 timmar. Hittade det mesta till barn o kusinerna i första affären! KANON ju! Sen köpte Sophie o jag oss ett par fula men förhoppningsvis varma stövlar. Vad kul att köpa nåt till mig själv för en gångs skull. Hade iallafall en mysig och bra dag med systrarna. Blir alltid lugn o glad i deras sällskap o bättre fikavänner finns knappt!
Älskar mina systrar, dom är mina bästa vänner faktiskt. Jag är så lyckligt lottad som fått såna bra systrar, önskar alla fått det. Hoppas jag är lika älskad av dom, men det vet jag att jag är även om vi råkar i luven på varann ibland!
Puss på er Pilla o Sophie<3<3<3<3

2 kommentarer:

  1. LOVE YOU SIS ♥♥♥
    Fanken, nu sitter jag här och grinar....

    Ni är de bästa systrar man kan önska sig, du och Sophie! Håller med helt och fullt - man bli glad (men lugn?.... ;-) ) i ert sällskap. Och vi har alltid roligt.

    PUSS på dig!
    /Pernilla

    SvaraRadera
  2. Love you världens bästa ÅSA :-)
    Gu så gulligt du skriver - o tänk så lyckligt lottade vi 3 är att vi lyckats få världens bästa systrar. Alla andra har ju bara världens NÄST bästa ;)
    //Sophie

    SvaraRadera