fredag 17 december 2010

Sista helgen innan jul....

Sitter o lyssnar på julmusik o försöker komma i lite stämning. Inte det lättaste tyvärr. Men jag SKA få julstämning innan jul så är det bara! Idag har jag städat lite och det var ett bra tag sen jag gjorde något mer än det absolut nödvändigaste men hoppas få lite extra gjort.. Har snart tvättat ikapp allt och det ska städas undan en massa och jag ska ta mig förbi alla Sagas leksaker i hennes garderob o leta fram alla tomtar. Pust...Men det SKA gå=) Nu vill jag ju iallafall få fint och ordning=) Barnen har gjort vad dom kan i sina rum, men inte så lätt med 1000 prylar o dela rum... Staffan ligger sjuk med jobbig hosta och dunderförkyld. Malte har varit sjuk i 3 dagar så han har ändå varit hemma. Imorgon blir det julshopping i Kalmar. Möjligen alla i familjen gör mig följe, vi får se. Blir nog iallafall paketer till barnen, de andra i släkten har jag noll koll på vad jag ska ge=( Har bara 3 arbetsdagar kvar men hoppas få komma tillbaka efter nyår...Dom är iallafall nöjda med mig har jag hört på flera olika håll=) Det ordnar sig väl med det med tillslut. Nu är det dags att dammsuga lite, hoppas alla fortsätter sova gott då det faktiskt är efter midnatt. Kan inte städa när alla är vakna, måste ha lugn runt mig... Seeee YA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar