onsdag 15 juli 2009

Maginfluensa.......

Hur kul kan det bli???? När vi kom hem i söndags så tog det bara nån timme till Staffan spydde ner hela toaletten...Gissa vem som fick städa upp det??? Malte stackarn hjälpte till lite han med för en tia...Ja, bla. sånt här som gör att jag ALDRIG skulle kunna jobba inom vården. Tyvärr... Jag klarar inte av torka spyor o rumpor från/ på äldre eller vuxna människor. Barn är precis vad jag klarar av. Mina egnas ska tilläggas..... Annars hade det nog varit lite lättare att hitta nåt jobb. Skulle nog passa mig att bli personlig assistent eller nåt... Ja, ja, nåt ska jag väl kunna hitta NÅN gång... Saga är kvar på Vita Sand med mamma och Sophie. Hon kommer nog hem i em och jag hoppas hon inte blir smittad av flunsan hon med. Malte har klagat över magont hela förmiddagen. Så han kommer nog snart börja han med ... Staffan skulle jobbat idag, men han har inte sovit någonting på hela natten så det blir att stanna hemma. Själv mår jag illa hela tiden, men jag vägrar bli sjuk o tänker stå emot även denna gång!!!!Envis som en Åsna som jag är:). Vi får väl se hur det blir med det.

Måste ta mig in till stan och handla med idag, har ju inget hemma. Imorgon ska jag in igen o köpa lite blomster tror jag. Behöver piffa till det lite här hemma. Hra börjat röja lite smått och sålde 2 barnsängar som stod i källaren och tog plats. Nu är det bara en loftsäng som ska bort med. Den verkar mer svårsåld tyvärr.. Hade massa kläder som ungarna vuxit ur, men jag håller på att skänka bort det mesta av det. Lite hamnar nog på Tradera om jag orkar engagera mig. Några leksaker hamnar hos kupan osv...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar