torsdag 16 juli 2009

Positivt tänkande!!!

Idag ni ska jag chocka omvärlden med att försöka vara positiv till det mesta!!!! Ja, jag är ju som sagt var inte världens positivaste människa, men det vet jag om. En riktig gnällkärring skulle man kunna kalla mig (endel som gör...). Men idag så ska ingen kunna kalla mig det. Har till o med kommit på att jag kanske skulle kunna köpa mig en alldeles egen bil...Vill ha en v 50, men har igentligen inte pengar till det, men dom är ju såååååååå snygga!!! Och Volvon har ju sett sina bästa dar...Men vi får se. Husvagnen står fortfarande kvar här olagad och jag ska plita ihop ett litet brev till idioten som fortfarande inte fixat den o skicka idag. Han är ju inte ens man nog att våga svara i telefon... Men det ordnar sig nog nån gång det med... Tänkte tvätta lite och städa undan det värsta idag oxå, vi får väl se vad som hinns med... Ungarna vill ju bada med så jag får ju nån timme ute i solen oxå=). Danne är här nu o kollar skadan han lyckades göra på husvagnen igår, men den lär bli fixad snabbare än det andra så det blir säkert bra det med.. SE hur positiv jag är idag=) =) =). Hoppas det håller i sig!

1 kommentar:

  1. Klart det håller i sig, speciellt om det är sol imorgon me :-) och vem vet du kanske till och med får träffa din lillasyster, kan det bli bättre...

    SvaraRadera