måndag 13 juli 2009

Länge sen....



























































Jösses vad det var länge sen jag bloggade.... Men har faktiskt inte haft lust, tid eller ork till det=(
Inget roligt att skriva om så jag har helt enkelt struntat i det.... Vad har då hänt sen sist???? Min husvagn står fortfarande kvar olagad här utanför... Killen som skulle fixa den åt han som pajat den skulle hämta o fixa den förra veckan ,men än står den kvar=(. Ska skicka iväg ett brev till idioten som lånade den nån dag o berätta vad jag tycker om honom. Staffan har försökt ringa men han svarar inte när han ser att det är S. Det berättade nämligen han som lovat honom att fixa den! Han skickade t.o.m hit honom för att kolla vad som skulle göras istället för att komma själv!Fega jävla skitstövel!!! Finns inte ord att beskkriva om vad jag tycker om honom!
Detta gjorde att vi alltså INTE kunde åka med min vagn till Vita sand som vi planerat syster min o jag förra veckan! Visst, man kan använda den, men man kan INTE sätta upp nåt förtält på den=( o hur kul är det i detta väder med 4ungar dessutom???? Till vår räddning kom världens (jag lovar finns ingen bättre) BÄSTA mamma till undsättning! Hon har en stor vagn som inte får köras med B kort men hennes sambo är oxå världsbäst o ställde som ALLTID upp på sina styvdöttrar=). Han körde husvagnen till Vita sand och där fixade vi upp tältet med mors hjälp för Danne skulle hem igen. Frid o fröjd o kanonväder den dan! Tyvärr kunde vi inte sola nåt för vi var ju tvugna att fixa iordning... Ungarna har varit jättesnäla och sparkat boll, spelat minigolf (mitt lag vann) badat o spelat kubb=). Hälften fint väder o hälften pissigt väder. ;Men vad gör det i trevligt sällskap???? Tog en tur till IKEA och Kalmar o shoppade en av de dåliga dagarna. Köpte mig en datorväska och Malte fick äntligen en Kalmar ff tröja som han önskat i ett år nu...STOLT kan jag lova att han är över den! Träffade en kompis jag inte träffar speciellt ofta o babblade en stund med henne o hennes sambo. Trevligt:) Skulle ta ut pengar i Nybro o då snodde automaten mitt kort så det var bara att ringa Staffan o be om hans kort tills mitt nya kom... Inte sååå bra att bara använda kort o inte ha några kontanter... Men det ordnade sig med lite hjälp av syster oxå=). På kvällarna fick kidsen krypa ner till film på tvn och Sofie o jag satt ute i förtältet o drack vin o tittade på tv med ljus tända bakom oss.... MYS, MYS, MYS! Fattar inte hur man skulle klara sig utan förtält.... Det är så himla mysigt att bara sätta sig o slappa efter en dag med busfrön o stim:) Tråkigt att det är ett helt år till nästa gång bara:(, men ett år går fort! Eller hur Sofie!!!! Som ni ser så fattar denna idiot inte riktigt hur man lägger in bilder men jag ska ta reda på det snart=)
Ha det gott nu!!!
-------

1 kommentar:

  1. eller kan vi ju åka en kortis sen när husvagnen är klar så bir året ännu kortare, KRAAAAAAAAAM

    SvaraRadera