söndag 19 juli 2009

Mysdag med Malte=)

Idag har Malte och jag varit på shoppingtur i Växjö med Sophie o kusin Lukas. Vi har sprungit i diverse klädaffärer, sko, djur och leksaksaffärer och ätit mat på Mc Donalds=). Köpte som vanligt ingenting till mig själv, men hittade superfina Muminkläder på Lindex till killarna o lite reakläder till barnen=). Skulle ju bara handla till mig själv ju... Men jag hittade ju inget...Däremot hittade jag skitsnygga tapeter på Rusta, men vet inte vart jag skulle ha dom.... Vill ju tapetsera om i kök och hall samt lägga nytt golv i båda rum.... Grått är färgen jag vill ha för tillfället....

Staffan tog med Melvin och Saga till Nybro och handlade Mcdonalds till dom med. Gissa om dom blev glada=). Själv HATAR jag Mcdonalds mat.... Men allt för de små liven. Barnen som var hemma har haft en tvspelsdag istället för shopping... Malte är nöjd med en dag ensam med mamma han=). Somnade nöjd verkade det som =). Själv sitter jag framför tvn och vet inte vad jag ska titta på. Kanske ska lägga mig istället... Ska försöka planera in lite kul för barnen de kommande veckorna också. Så nu är det bäst jag bloggar klart och letar lite nöjessidor=).

Slänger in en liten bild på mitt lilla charmtroll som är världens goaste när han e på det humöret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar