måndag 8 juni 2009

Hur kan det vara så rörigt???

Fattar inte varför det aldrig får vara städat o fint här hemma=(. Jag tycker inte jag gör annat än städar.... Visst kunde jag vara bättre på att plocka, men jag har för mycket onödiga saker. Har börjat så smått iallafall att skänka bort saker jag inte använder. Men jag har svårt att skiljas från endel grejer tyvärr.. Har en stor källare som jag hade kunnat stuva in det mesta, men med sambons all jäkla skit därnere finns inte det plats för mer. Har tre rum i källaren, men det är gitarrbygge, verkstad mm i alla dom rummen. Sågspån o damm o annan skit överallt=(. Blir så jäkla trött på denna oreda. Har behövt ta hit rörmokaren i över en månad, men jag vägrar tills det blivit undanplockat, iallafall det värsta. Har god lust att bara slänga skiten! Men det lär ju aldrig bli gjort... har tvättat idag iallafall så nu ikväll har jag vikt ihop och plockat in det som torkat in i garderoberna. Alltid nåt! Pojkarna har städat sitt rum idag samt skött sig skitbra hela dan! Allt för att få spela Ps2 när det regnat=). Imorgon ska jag dela ut läsk i skolan när 6orna spelar brännboll mot lärarna. Har inte en aning om vart jag ska ställa läsken eller om det finns nåt bord att låna, men det ska nog ordna sig=). Så får jag ju träffa Saga ett par timmar i skolan med=). Ska kolla om pojkarna kan börja senare imorgon för jag ska till Aventus på träff med lite gamla jobbarkompisar. Ska bli kul att träffa dom igen=). skriver mer om det imorrn. Nu ska jag surfa vidare....

Bye......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar