tisdag 2 juni 2009

Tisdags kväll

Tisdagskväll o massa bra på tv=) typiskt att jag har massa att göra bara för det....Men jag donar lite i reklamerna o strök gjorde jag framför tvn=)... Sambon ska ju iväg imorrn redan på festival. Han åker i förväg med husvagn o fixar iordning allt tills vi andra kommer dit. Hoppas bara han vet var hans biljett tagit vägen för jag har inte en aning var den är, annars får väl han ta min o jag som är sjuk stanna hemma. Men jag hoppas han hittar den såklart. Jag ska kolla några ställen jag kan tänka mig han lagt den på. Kunde ju messat och frågat om jag bara hade en fungerande mobil, men nu har den ballat ur igen=(....Och min gamla funkar bara att smsa på men inte prata i.... Och typiskt nog så har jag glömt hur man smsar på den. Men det ordnar sig nog får jag hoppas. Så kan det gå.
Reklam o dags att plocka lite....
I´m back! Hann damma av o påbörja toalettstädningen... Kollade lite after biljetten, men hittar den inte=(. Jag är ännu mer täppt i näsan nu än förut och jag kan knappt andas känns det som, men det går nog över det med. Killarna har varit på förskolan idag o träffat sin blivande klass. Dom verkar tycka det ska bli roligt iallafall=), vänta bara tills dom fattar att dom måste upp vid senast 7 varenda morgon och fem dagar i veckan till råga på allt... Men mina barn är som tur är ganska lätta på mornarna så det kommer nog att gå bra. Saga har lekt med en kompis idag o det slutade med att hon kom gråtande hem o jag for iväg o skällde ut de 2 killar som varit dumma. Fan vad arg jag var. Inga snälla saker jag sa men nu kanske dom slutar jaga henne när hon inte vill....Nu är det bara 8 dar till deras sommarlov o hon är så glad att det äntligen är sommar=).
Nu kommer snart gubben min hem så jag måste fortsätta greja så jag kan lägga mig innan två! Shit glömde ringa syrran om regnkläder.... Nu blir det en stressig morgondag för mig... Ska iallafall hinna med att ta en fika hos Elsie o fira min lilla "svärdotter" som fyllt tre=)
Bye ..

.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar