onsdag 3 juni 2009

Nu är gubben framme...

Staffan ringde nyss o berättade att han parkerat bilen och fixat iordning så husvagnen står där den ska=), bara den nu är lika ren o fint städad imorrn som när han tog den härifrån, annars blir jag sur... Har slitit som ett djur med att rengöra o städa den.... Nästan samma plats som förra året blev det iallafall, men lite närmre stigen mot festivalen så det sparar man ju några steg på;). Hoppas, hoppas vädret håller i sig därnere o att det inte blir regn åtminstonde! För idag mår jag lite bättre o vill inte sova i en jättefuktig husvagn hela helgen....Men vi har ju gasolvärme i värsta fall..

Jag ska snart in till stan o handla med barnen, tänkte köpa några filmer till dom så dom har nåt att göra om det regnar. Och fylla på kolsyra i patronerna, samt köpa butangas. Ska köra runt min kära syster och låna regnställ oxå, nu fattas bara gummistövlar....Ska jag verkligen behöva slänga ut massa pengar på sånt skit;(. Men visst, bra när det regnar=). Ungarna spelar Ps2 för fullt o Saga spelar data, åh vad glada dom är att det är pissigt väder. Annars är det lördagen som är speldag här i huset, men då är dom ju inte hemma så jag låter dom spela idag istället!
Köttgrytan är nog snart klar så det är bäst jag börjar duka. Skriver mer ikväll=)

1 kommentar:

  1. hahaha, ja du får ju räkna lite extra steg ändå eftersom det blir vinglig väg hem på natten
    KRAM o ha så underbart KUL

    SvaraRadera